سرپرست مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان خبر داد:

صرفه جویی 6 میلیارد تومانی در دانشگاه به دلیل برگزاری الکترونیکی جلسات و رویدادها

تهران (پانا) - سرپرست مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان، از صرفه جویی مالی بیش از 2میلیارد تومانی ناشی از برگزاری رویدادها و جلسات دانشگاه به صورت الکترونیکی، طی ماه های مرداد و شهریور سال جاری و صرفه جویی بیش از 6 میلیارد تومانی از ابتدای سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
صرفه جویی 6 میلیارد تومانی  در دانشگاه به دلیل برگزاری الکترونیکی جلسات و رویدادها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین رضایی، سرپرست مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان، از صرفه جویی مالی 2 میلیارد و 207 میلیون تومانی ناشی از برگزاری 113 رویداد و جلسه در دانشگاه به صورت الکترونیکی و در مجموع 3005 ساعت طی ماه های مرداد و شهریور سال جاری توسط 1671 نفر جلسه خبر داد و گفت: این میزان بهره وری و صرفه جویی های مالی و غیر مالی، حاصل تلاش و کوشش شبانه روزی کارشناسان مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز هوشمندسازی سازمان مرکزی و همچنین کارشناسان هوشمندسازی پردیس ها و مراکز سراسر کشور بوده است.

رضایی، گستردگی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان و مدیریت یکپارچه آن ها را یک تهدید به منظور برقراری ارتباطات مؤثر در دانشگاه برشمرد و افزود: صرف منابع مالی بسیار برای برگزاری جلسات و ملاقات ها، اتلاف زمان و دامن زدن به آلودگی هوا، بروکراسی و استقبال از زیان های جانی و مالی، تنها بخشی از منابع سرشار است که به دلیل استفاده نکردن از سرویس های ویدئو کنفرانس به جای راهکارهای سخت افزاری مرسوم عصر حاضر، منجر به کاهش بهره وری می شود.

وی، با تاکید بر استفاده از سرویس های ویدئو کنفرانس در دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: بهره مندی از این سرویس ها موجب می شود ارتباطات مؤثر در دانشگاه به طور مداوم و با کم ترین هزینه برگزار شود.

این مقام مسئول، با مهم خواندن میزان فرآیند بهره وری در چهار سرفصل اصلی منافع اقتصادی، نیروی انسانی، مسئولیت های اجتماعی و همچنین منافع منحصر به فرد سرویس ویدئو کنفرانس خاطر نشان کرد: متغیر اصلی برای هزینه ها در جلسات مربوطه بستگی به تعداد افراد حاضر در جلسه دارد و مدت زمان جلسه نیز نقش زیادی در خصوص هزینه ها ایفا نمی کند. چرا که در برگزاری یک جلسه، تغییری در مسیر و هزینه های تردد به وجود نمی آید.

سرپرست مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان، نوع مدعو جلسه، هزینه های تردد بین شهری، اقامت، برگزاری جلسه، تردد درون شهری، حق ماموریت و هزینه ناشی از عدم حضور مدیران را از جمله هزینه های صرفه جویی شده منابع مالی در راستای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس دانشگاه فرهنگیان برشمرد.

رضایی، در پایان ضمن تشکر از اساتید و مسئولان دانشگاه به منظور برقراری ارتباط مستمر و همکاری مؤثر با مرکز هوشمندسازی دانشگاه در راستای برگزاری نشست های الکترونیکی افزود: این همکاری در برگزاری موفقیت آمیز نشست های برخط تاثیر به سزایی دارد.

وی تصریح کرد: بدیهی است تا عادی شدن شرایط جامعه و امکان حضور فیزیکی افراد، روند برگزاری رویدادها و جلسات به صورت الکترونیکی در این دانشگاه ادامه خواهد داشت و به طور حتم همکاری مستمر مسئولان در موفقیت دانشگاه تأثیر به سزایی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار