برگزاری انتخابات پرچم داران تشکل انجمن های اسلامی

تهران (پانا) - انتخابات پرچم داران تشکل انجمن های اسلامی با هدف شناسایی و بکارگیری نمایندگان دانش آموزی از بین مسئولین انجمن اسلامی مدارس، در سطح شهری، استان و ملی برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات پرچم داران تشکل انجمن های اسلامی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مریم موسوی معاون سازماندهی خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت : در تربیت حماسی، نقش آفرینی جوانان بسیار مهم است و بستر سازی این نقش آفرینی از جمله اهداف تشکل می باشد . لذا هر سال پس از برگزاری طرح عضویابی هدفمند و انتخاب مسئولین انجمن اسلامی به عنوان پرچم داران این تشکل، برگزاری انتخابات سطوح تشکیلاتی، در راس امور قرار می گیرد.

وی گفت: هدف از برگزاری این انتخابات، شناسایی و بکارگیری نمایندگان دانش آموزی از بین مسئولین انجمن اسلامی مدارس، در سطح شهری، استان و ملی می باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: هر سال این رویداد مهم به صورت حضوری در بستر برنامه ها و اردوها صورت می پذیرفت، امسال با توجه به شرایط موجود، انتخابات به صورت مجازی و در بستر سامانه شهید باقری درحال برگزاری است .

معاون سازماندهی خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت : امسال طرح به گزینی در بین داوطلبان دختر قرارگاه ملی به صورت متمرکز برگزار می گردد و هرکدام از دانش آموزان از نظر شاخص های اعتقادی، اخلاقی، مهارتی، تشکیلاتی، شخصیتی و علمی از سوی کارشناسان خواهر دفتر مرکزی مورد ارزشیابی قرار می گیرند.

لازم به ذکر است: ایده پردازی و طراحی در خصوص برنامه های جریانساز، تصمیم گیری پیرامون عملیات های مشترک مدرسه ای و انتقال تجربیات مدرسه ای ، پیگیری دغدغه های عمومی دانش آموزان از مراجع ذیصلاح، ارائه مشاوره پیرامون تصمیم گیری های تشکل، ایفای نقش در برنامه های ملی، استانی و داوری جشنواره ها و برنامه های محوری، آسیب شناسی برنامه های کلان و ملی تشکل و رصد مسائل دانش آموزان و ارائه راه حل، ازجمله وظایف اعضای منتخب قرارگاه ها می باشد که می توان به آن اشاره کرد.

گفتنی است هرساله انتخابات اعضای قرارگاه ملی در اردوهای استانی برگزار میشود ولی امسال با توجه به شرایط کرونا در کشور به‌صورت مجازی در تشکیلات برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار