کرونا بازهم رکورد زد؛ شناسایی 6191 بیمار جدید کرونا در شبانه‌روز گذشته

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار مربوط به مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا طی شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کرونا بازهم رکورد زد؛ شناسایی 6191 بیمار جدید کرونا در شبانه‌روز گذشته

سیماسادات لاری در توضیح آمار کرونا اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۱ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۴۵۵ هزار و ۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۹۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

معاون وزیر بهداشت گفت: تاکنون چهار میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

وی گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار