مجموعه «خوشبرگ» روی آنتن شبکه امید

تهران (پانا) - سریال «خوشبرگ» برای پخش از شبکه امید سیما آماده می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۳۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه «خوشبرگ» روی آنتن شبکه امید

مجموعه تلویزیونی «خوشبرگ» به تهیه کنندگی ایمان ایرانمنش، کارگردانی رامین معقولی و با حضور رضا فیاضی و مجید شهریاری مرحله تولید خود را سپری می کند و بزودی در ۵۰قسمت از شبکه امید پخش خواهد شد.
این مجموعه که توسط مصطفی رجب زاده نوشته شده است، به ماجراهای یک محله و رستوران می پردازد؛ رستورانی متفاوت که در آن به جای غذا با کتاب از مشتریانش پذیرایی می کند‌ و در هر قسمت ماجراهایی را بین کارکنان رستوارن، مشتریان و همسایگانشان روایت می کند.
این مجموعه با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و معرفی کتب مفید برای نوجوانان در بستری نمایشی و با بهره گیری از کمدی و طنز در حال ساخت بوده و از همراهی وهمکاری فعالین حوزه کتاب کودک بهره می برد.
پیش تولید این مجموعه تابستان سال جاری آغاز شد و پس از آماده سازی دکور و مقدمات لازم، در اواسط مهرماه در سالنی در محل شهرداری منطقه یازده تهران وارد مرحله ضبط شد و بزودی روانه آنتن شبکه امید خواهد رفت.
عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از: کارگردان: رامین معقولی، تهیه کننده: ایمان ایرانمنش، نویسنده: مصطفی رجب‌زاده، بازیگران: رضا فیاضی، مجید شهریاری، محمد اسدی، الهه فیض، امیرحسین صفرعلی، آیدا ابراهیمی، شهرزاد علی‌محمدی، وحید کهزادی، سونیا خاموشی، امیرمحمد میرسیدو… ، دستیار یک و برنامه ریز: مریم جان‌محمدی، دستیار تهیه: فاطمه وطن‌خواه، مدیرتولید: توحیدپاسبان، مدیرتدارکات: محمدایزدی، منشی صحنه: محیا جوان، عکاس و کارگردان پشت صحنه: علی بوجاری، طراح گریم: مانا غریب، صدابرداران: کوروش فرجاد، هدی فضل الهی، مدیرتصویر و تدوین: علی نخجوانی، گروه تصویربرداری: مصطفی شیرازی منش ، محمد رضاجاویدان، تدوینگر: ندا لک، طراح صحنه و لباس: پروا نریمانی، مدیر صحنه: حسین مهرجویی، پشتیانی فنی: موسسه خدمات سینمایی جم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار