جدیدترین شماره نشریات رشد نوجوان و کودک منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره نشریات رشد نوجوان و کودک توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد نوجوان و کودک منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

مجله رشد نوجوان با شماره پی در پی 306 مهر ماه 1399 به چاپ رسید.

مخاطبین این نشریه در این شماره مطالبی با عناوین مهرِ ماه/ فکر شهر/ گل آفتابگردان/ آواز مهر/کرونا/ کوکوقندی/ زوم می‌کنم در آینه/ ستاره شناس ماهر/ ورزش شکمو/ نوجوانی و همدلی / یافتن یا تافتن؟ !/ لبخندهای جنگی و ... شامل شعر، داستان، مطالب علمی و... می خوانند.

همچنین مجله رشد کودک ویژه‌ کودکان پیش دبستانی و دانش‌آموزان کلاس اول با شماره پی‌در پی 218 مهر ماه 1399 به چاپ رسید. در این شماره مثل ماه/ زورگویی ممنوع/ من باسواد می‌شوم/ شعر/ ویز ویز/ هدیه هوهو خان/ سبدفراری/ و ... منتشر شده است.

مجله ی رشد نوجوان به سردبیری علی اصغر جعفریان و مجله رشد کودک به سردبیری مهری ماهوتی و با نظارت دفتر انشارات و فناوری آموزشی منتشر می شود.

علاقمندان جهت بهره‌مندی از مطالب این مجلات می توانند از طریق مراجعه به سایت www.roshdmag.ir؛ و ثبت نام در سایت؛ مراجعه به بخش فروش و اشتراک؛ انتخاب مجله مورد نظر (به صورت تک شماره و یا دوره‌ای) و ثبت سفارش؛ پرداخت آنلاین از طریق سایت. و یا مراجعه به مدیران مدارس سراسر کشور و ثبت درخواست مجلات رشد؛ تماس با واحد بازرگانی مجلات رشد دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با شماره تلفن 88867308 - 021 نسبت به اشتراک و خریداری مجلات اقدام کنند.

همچنین آرشیو تمام مجلات رشد از طریق لینک https://www.roshdmag.ir/u/22h قابل دریافت می باشد. (لینک آرشیو مجلات رشد از پاییز 1388 تا بهار 1399 فایل PDF تمام مجلات رشد در این بازه زمانی به صورت رایگان در سایت منتشر شده‌ است.)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار