قیمت اقلام اساسی در سوم آبان؛ نرخ انواع مواد شوینده مشخص شد

تهران (پانا) - خرید روزانه مایحتاج، نیازمند اطلاع از قیمت‌های روز بازار است، شما می‌توانید قیمت مصوب اقلام اساسی مورد نیاز هرروز خود را در این خبر بخوانید.

کد مطلب: ۱۱۳۳۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
قیمت اقلام اساسی در سوم آبان؛ نرخ انواع مواد شوینده مشخص شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس بررسی‌های میدانی، قیمت اقلام شوینده در بازار‌های داخلی نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی به خود گرفته و تفاوت قیمت‌ها در مدت زمان معین، قابل توجه است.

بر اساس این گزارش این روز‌ها در بازاری‌های داخلی مایع سفید کننده معطر ۴ کیلویی ۲۵ هزار، اسپری چربی زدا ۲۲۰ میلی لیتر ۱۸ هزار، مایع سفید کننده ۱۰۵۰ گرم ۶ هزار، مایع ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات ۵۰۰ میلی لیتر ۹ هزار، مایع دستشویی ۵۰۰ میلی لیتر ۱۴ هزار، اسپری سینک پاک کن ۲۲۰ میلی لیتر ۲۳ هزار و اسپری لکه بر مبل و فرش ۲۲۰ میلی لیتر ۴۴ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود.

پیشتر علیرضا رضایی رئیس اتحادیه عطاران، سقط فروشان و عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده در خصوص سهم بازار از اجناس ایرانی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد شوینده‌هایی که در بازار فروخته می‌شود، تولید داخل است و کمتر از ۵ درصد از شوینده‌های موجود در بازار خارجی است.

او کرد: طی چند سال گذشته کیفیت انواع شوینده‌های ایرانی افزایش یافته است، به طوری که تقاضا برای موارد خارجی تقریبا به صفر رسیده است، چرا که واردات آن‌ها حتی به صورت قاچاق نیز به صرفه نیست.

این قیمت ها، نرخ مصوب (سامانه ۱۲۴) اقلام اساسی است و شما در صورت مشاهده گرانفروشی این اجناس در فروشگاهی می توانید آن را در ذیل این خبر در قسمت نظرات با بیان آدرس دقیق به ما اطلاع دهید تا ما به سراغ آن ها برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار