شورای دانش‌آموزی عرصه تمرین مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری

قرچک (پانا)- معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک گفت جلسه هماهنگی انتخابات شورای دانش‌آموزی با حضور اعضای این ستاد در خصوص اجرای بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی عرصه تمرین مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری

مهدی‌دهقانی معاون‌پرورشی‌و‌تربیت بدنی شهرستان قرچک در مورد اهمیت توجه بیش از پیش به تشکیل و فعالیت شورای دانش‌آموزی گفت: یکی از فرصتهایی که موجب حضور فعال و بانشاط دانش‌آموزان در فعالیتهای پرورشی با ابعاد وسیع آن بوده و زمینه‌‌های به ظهور رساندن توانمندی‌های بالقوه آنان را فراهم می‌‌کند «‌شورای ‌‌دانش آموزی» است که رشد و پرورش اجتماعی مبتنی بر تعالیم انسان ساز اسلام را هدف قرار داده است. همچنین حضور موثر، خودانگیخته فعالیتهای گروهی، برنامه ها و فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس به منظور ورود این قشر عظیم و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه است.
او در ادامه افزود: شورای دانش‌آموزی برای زمینه‌سازی همکاری فعال و مشارکت و مسئولیت پذیری دانش‌آموزان در فعالیت‌های اعتقادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی و پرورشی مدرسه و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش‌آموزان و اولیاء مدرسه اهمیت به سزایی دارد.
دهقانی تاکید کرد: نسل نو که با فناوری نوین همزاد شده شاید به همان اندازه که این فناوری دارای پیچیدگی‌های خاص است، تفکر و ذهن این نسل را با چرایی ها و چگونگی ها به سبک خودش درگیر کرده که اگر این نسل بتواند از بازار دستاوردهای علمی جهان به خوبی ره‌توشه بگیرد به طور قطع بهتر از و پویاتر از گذشته در صحنه حاضر خواهد شد.
آنچه می تواند نسل جدید را از تلاطم میلیون‌ها نشانی غلط که توسط گردانندگان سیستم‌های فناورانه به مسیری مطمئن و متعالی رهنمون شود ، ایجاد تشکل‌های مبتنی بر فکر، اندیشه و خرد جمعی دلسوزانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار