بیش از ۱۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در هشترود پرداخت شد

تبریز(پانا) -در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هشترود با اعلام اینکه برگزاری هر گونه مراسم عروسی و ختم در شهرستان ممنوع است، اعلام شد بیش از ۱۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در هشترود پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۳۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در هشترود پرداخت شد

به گزارش ستاد مقابله با کرونا آذربایجان شرقی، امین امینیان روز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان افزود: هفت میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان از این مبلغ برای ۲ هزار و ۲۵۰ نفر به عنوان بیمه بیکاری و ۶ میلیارد و ۴۵۶ میلیون تومان برای ۲۵۵ کارگاه مبلغ پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه سلامت مردم را فدای افرادی که حداقل ها را نیز رعایت نمی کنند نخواهیم کرد، افزود: منکری بالاتر از اینکه افرادی اقتصاد، جان و امنیت مردم را به خطر می اندازند وجود ندارد و با این افراد برخورد می شود.
امینیان برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ختم در شهرستان را ممنوع اعلام کرد و گفت: ستاد کرونا همواره در حال رصد شهرستان است و افرادی که دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی از سوی این ستاد را مراعات نکنند به عنوان متخلف، مورد پیگرد قرار می گیرند.
وی همچنین چاپ آگهی اعلامبه ترحیم را در شهرستان ممنوع اعلام کرد و گفت: چاپ آگهی به نوعی دعوت مردم به تجمع است و چاپخانه های متخلف در این زمینه نیز به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

امینیان از فعالان در فضای مجازی خواست تا از انتشار اخبار غیرموثق در زمینه کرونا خودداری کرده و مردم را به رعایت نکات بهداشتی دعوت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار