جذب بیش از 6 هزار دانش آموز پیشتاز در اسلام آباد غرب

کرمانشاه (پانا)- حسین مرعشی رییس سازمان دانش آموزی شهرستان اسلام آباد غرب گفت هدف از مشارکت دانش آموزان در پیشتازان، برنامه ریزی برای استفاده مفید از اوقات فراغت و آماده سازی برای پذیرش مسئولیت های فردی و اجتماعی بوده است.

کد مطلب: ۱۱۳۳۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جذب بیش از 6 هزار دانش آموز پیشتاز در اسلام آباد غرب

حسین مرعشی در گفت و گو با پانا از اهداف و دستاوردهای سازمان دانش آموزی اسلام آباد غرب گفت: اداره دانش آموزی اسلام آباد غرب علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی مربیان نسبت به ایجاد فضایی مفرح و شاد بصورت برگزاری کلاس ها به طور حضوری با دعوت از سینماهای سیار و گروه های تئاتر در مدرسه و چه به صورت مجازی با ایجاد آموزش های نوین در قالب انیمیشن و..... اقدام به زمینه سازی برای تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی برای کسب فضایل اخلاقی و کرامات انسانی بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و سازمان دانش آموزی کرده است.

وی در ادامه افزود: به صورت کلی با توجه به دانش آموز محور بودن فعالیت های سازمان دانش آموزی، ایجاد فضای تعاملی برای مشارکت هرچه بیشتر دانش آموزان در طرح های محوله و مشارکت جمعی از جمله اهداف مهم ما است.

وی در پایان تصریح کرد: انشاالله با حمایت های معنوی و مادی تمام آحاد جامعه به عنوان بازوهای فکری شاهد ترویج روحیه علم آموزی، تلاشگری، مسئولیت پذیری و جذب دانش آموزان در عرصه فعالیت های دانش آموزی باشیم.

ضمنا آرزوی سلامتی دارم برای ریاست محترم سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه، رحمتی که با روحیه انقلابی و جهادگرانه مقدمات انجام فعالیت ها را فراهم می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار