در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی ابلاغ شد؛

دستور العمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌‌های اجتماعی

تهران (پانا) - در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی دستور العمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دستور العمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌‌های اجتماعی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با توجه به راهبرد کلان نظام تعلیم و تربیت مبنی بر گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و در سطح مدارس از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی "دستورالعمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی" به ادارات کل استان ابلاغ شد.

بر این اساس؛ ترویج و فرهنگ‌سازی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء مهارت‌های خود مراقبتی دانش آموزان و ترویج آن در سطح مدارس، جریان‌سازی فرهنگی و اجتماعی برای جلب مشارکت در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاه‌سازی عمومی در مورد عوامل مخاطره آمیز کودکان و نوجوانان در زمینه آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و رفتارهای پرخطر جزو اهداف اختصاصی این دستورالعمل بیان شده است.

همچنین سیاست‌های ذکر شده در این دستورالعمل شامل استفاده از ظرفیت مجازی و شبکه شاد برای ترویج پیام‌های این حوزه، حمایت از ابتکارات کانون‌های یاریگران زندگی و تمرکز بر پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر در دوران کرونا می‌شود.

دستور العمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار