برگزاری جشنواره بزرگ علوی در شهرستان قرچک

قرچک (پانا)- شهرستان قرچک با وجود ظرفیت‌های خوبی که در عرصه های فرهنگی_هنری و ادبی دارد، در فضای مجازی شبکه شاد از طریق لینک‌های مشخص و اعلام شده حضور گسترده‌ای را در این جشنواره رقم زده که در ۱۲ رشته و در قالب موضوعات نامه ای به پدرم، کتابخوانی، خط تحریری، پوستر، خوشنویسی، شعر، نقاشی، داستان و ... به ارائه آثار می پردازند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره بزرگ علوی در شهرستان قرچک

روح‌الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن تاکید بر اهمیت این جشنواره گفت: جشنواره فرهنگی هنری علوی به صورت جدی و با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در حال برگزاری است که به میزبانی استان اصفهان، با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و بنیاد بین المللی غدیر برگزار گردید.

او افزود: مخاطبین و شرکت کنندگان این جشنواره بزرگ و ارزشمند دانش‌آموزان از پایه چهارم ابتدایی تا پایه دوازدهم، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان هستند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قرچک اظهار کرد: در عصر کنونی که مکاتب غربی و شرقی، مفاهیم انسان‌محوری و مادی‌گرایی را ترویج نموده و نقش خود را در تربیت و سبک‌زندگی انسانها ایفا کرده و آنها را به سمت غفلت بیشتر نسبت به هدف آفرینش سوق می‌دهند، آشنایی با سیره و منش توحیدی امیرالمومنین حضرت علی‌ علیه‌السلام، تبیین ابعاد مختلف زندگی و فضائل فردی و اجتماعی ایشان، ترویج فرهنگ و آموزه های غدیر در سطح جامعه و انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل سوم و چهارم انقلاب بسیار ضروری و مهم است و این اقدام مهم در راستای گام دوم انقلاب‌اسلامی اتفاق افتاده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار