حسینی: انتخابات شورای دانش آموزی نماد مشارکت جویی در مدارس است

تهران (پانا)- سید محمد هادی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی به صورت مجازی را تمرین مشارکت اجتماعی دانش آموزان در یک فرصت جدید تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۳۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: انتخابات شورای دانش آموزی نماد مشارکت جویی در مدارس است

سید محمد هادی حسینی در گفت و گو با پانا گفت: یکی از بسترهای مهم در مدرسه که کمک شایانی به گسترش فعالیت های اجتماعی دانش آموزان می کند و زمینه ساز بروز استعداد آنها است، تشکیل شورای دانش آموزی است. جدی گرفتن برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی به صورت مجازی در شبکه شاد در مدرسه موجب افزایش مسئولیت پذیری و فعالیت های اجتماعی دانش آموزان علاقمند می شود.
او اظهار کرد: نگاه آموزش‌ و پرورش به شورای دانش‌آموزی به عنوان یکی از ارکان مهم، تمرین مشارکت اجتماعی دانش آموزان در مدارس است، بنابراین، استفاده از توانمندی های دانش آموزان، ایجاد و تقویت روحیه مشارکت پذیری بسیار مهم است.
وی با توجه به شرایط فعلی کشور گفت: امروزه رسالت آموزش و پرورش نسبت به گذشته در فضای مجازی دارای گستردگی بیشتری است و مهم ترین آن بسترسازی برای رشد توانایی های بالقوه دانش آموزان است همچنین اهداف آموزش و پرورش باید در مدارس محقق شود و برنامه ریزی باید با محوریت مدرسه باشد.
مدیر منطقه ۱۳ گفت: این شورا در حقیقت حامی مدیریت و معلمان بوده و می تواند نقطه نظرات و دیدگاه دانش آموزان را به مدیریت مدارس برساند تا راه صحیح تعلیم و تربیت فراهم شود.

حسینی در پایان گفت: با توجه به اهمیت روند برگزاری انتخابات، ستاد انتخابات شورای دانش آموزی منطقه، آمادگی و زمینه سازی این دوره را، برای روز ششم آبان فراهم کنند تا شاهد رای گیری آسان در بستر شاد و مشارکت بیشتر دانش آموزان در این عرصه تربیتی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار