فرماندار ملارد:

به خواسته مردم ملارد رسیدگی می‌کنیم

ملارد(پانا)- فرماندار ملارد جهت رسیدگی به خواسته‌ مردم معترض به غصب اراضی و املاک ملارد قدیم، در جمع آنان حضور پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
به خواسته مردم ملارد رسیدگی  می‌کنیم

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری ملارد، برنجی در جمع مردم و حضور آنان در فرمانداری تاکید کرد: تمام تلاش و اهتمام مجموعه شهرستان برای حل مشکل پلاک ۴۳ ملارد در چهارچوب قانون، برنامه‌ریزی شده و‌ با جدیت در حال پیگیری آن هستیم.

همانطور که نمایندگان مردم در جلسات مختلف در‌ جریان این‌ موضوع هستند، رفع این خواسته مردم مستلزم زمان و‌ طی پروسه اداری است.

بخش عمده‌ حل این مشکل در اختیار مجموعه بنیاد شهید است، این موضوع مجدداً با پیگیری بیشتری منعکس خواهد شد و هر چند دستگاه‌های مختلف شهرستان در حال تلاش و کوشش برای مرتفع شدن گره‌های این مشکل هستند، اما مجموعه فرمانداری شهرستان ملارد نیز به‌دنبال تصمیمی است که حق و شأن مردم رعایت و حفظ شود.

این مسئله، دغدغه مردم و مسئولان شهرستان است و به صبر و شکیبایی همه شهروندان شریف نیاز دارد و باید در مسیر درست و قانونی، پروسه سخت خود را بگذراند.
مطمئن باشید صدای شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسئولین ذیربط خواهیم رساند و در یک فرصت ۴۵ روزه سعی می‌کنیم این مشکلات را رفع کنیم و اگر در این مدت مورد خاصی نیز بود آن را پیگیری می‌کنیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار