رسول‌پناه استعفا داد

تهران (پانا)-سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رسول‌پناه استعفا داد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرپرست باشگاه پرسپولیس طی پیامی از سمت خود استعفا کرد.

همچنین وی متنی برای استعفای خود بدین شرح منتشر کرده است:

«مردم شریف ایران

هواداران عزیز پرسپولیس

خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علیرغم همهسختی‌ها، تحدیدها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پروندهمطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، بویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصلگذشته برای اولین‌بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را بهخصوصی‌سازی برسانم.

امروز و پس از حاشیه‌های ایجادشده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود، بار دیگر استعفای خود را اعلام می‌دارم و ازاین پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می‌دانم از سوءتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان‌نواز مازندران عذرخواهی کنم؛ از کادر فنی وبازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش‌های‌شان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم، از همه هواداران به خاطر همراهی‌شانتشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیأت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت‌ها و کمک‌های‌شان،صمیمانه سپاسگزارم.

مهدی رسول‌پناه

دوم آبان ۱۳۹۹»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار