کشف ۱۵ میلیاردی کالای قاچاق در تهران

تهران (پانا) - رئیس مرکز فرماندهی وکنترل پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۵ میلیارد ریال پارچه های قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۵ میلیاردی کالای قاچاق در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد سخایی گفت: با کسب خبری پیرامون تخلیه و دپوی مقادیری پارچه قاچاق در انباری در کهریزک توسط خودروهای شوتی ، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و هویت مالک انباری شناسایی شد، افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه به دست آورند مالک انباری مقدارزیادی پارچه به صورت قاچاق از جنوب کشور تهیه و محموله قاچاق را به وسیله خودروهای شوتی به شهر تهران انتقال و در داخل انبار دپو کرده است.

سرهنگ سخایی با اشاره اینکه با هماهنگی های قضائی دستگیری مالک انباری و بازرسی از داخل انبار اخذ شد، افزود: در بررسی از این انبار ۲۲۷ طاقه پارچه قاچاق در مجموع به متراژ ۲۵ هزار متر فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس مرکز فرماندهی وکنترل پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار