انهدام باند سارقان منزل

تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از انهدام باند حرفه ای سارقان منزل خبر داد و گفت در این رابطه 2 مالخر و 2 سارق منزل شناسایی و بازداشت شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان منزل

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در تشریح این خبر گفت: دوازدهم اردیبهشت ماه یکی از اتباع کشور افغانستان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام می دارد 2 نفر مرد وارد منزلش شده و پس از تهدید با سلاح سرد اقدام به سرقت یک فقره دسته چک، پول نقد و مقداری دلار کرده و متواری شده اند که با حضور گشت کلانتری 114 غیاثی شکایت شاکی اخذ و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی واصل می‌‌شود.
کنجوریان افزود: در روند تحقیقات مشخص شد که تعداد چهار فقره از چکهای مسروقه به بانک ارایه شده است که با هماهنگی مقام قضایی آورنده چکها به هویت امیر 29 ساله دستگیر و اظهار می دارد چک های مسرقه را از خانمی به هویت سیما اهل و ساکن شهر قدس دریافت کرده است که متعاقباً کارآگاهان به شهر قدس اعزام و سیما 26 ساله را دستگیر می‌کنند.
وی در ادامه گفت: سیما پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات مقدماتی مدعی شد، چکهای مسروقه را از دوستش به نام حمید گرفته است و حمید اکنون به جرم سرقت در زندان است.
این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان با استعلام از سامانه پلیس متوجه می شوند حمید دارای هشت فقره سابقه سرقت می باشد و اکنون در زندان در حال تحمل کیفر است که با اخذ دستور قضایی متهم از زندان تحویل و به پلیس آگاهی منتقل می شود.
این مقام انتظامی بیان کرد: حمید وقتی خود را در محاصره ادله متفن کارآگاهان دید به جرم مالخری معترف و اظهار داشت : دسته چک شاکی را در تهران از فردی به هویت صابر خریداری کردم و حاضر به معرفی او هستم.
سرهنگ کنجوریان گفت : در ادامه تحقیقات هویت صابر 28 ساله برای کارآگاهان محرز و مشخص می گردد او دارای سه فقره سابقه کیفری می باشد که با همکاری حمید و در یک عملیات غافلگیرانه او نیز دستگیر می شود.
وی ابراز داشت: صابر پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم سرقت از شاکی معترف و اظهار داشت : با همدستی یکی از دوستانم به نام جمشید نقشه سرقت از شاکی را کشیدیم و با سرقت اموال با ارزش او همه را در خیابان شوش به فروش رسانده و بین خود تقسیم کردیم.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح صابر و معرفی همدست خود کارآگاهان در اقدام بعدی مخفیگاه جمشید را در خیابان مولوی شناسایی و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر می کنند که او نیز پس از مواجه با ادله بدست آمده به جرم خود اعتراف می کند. با دستگیری تمامی اعضای باند متهمان با قرار تامین مناسب از سوی بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران متهمان جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر شاکیان در اختیار پایگاه ششم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار