افزایش سه درصدی تردد در جاده‌های کشور

تهران ( پانا) - سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش سه درصدی تردد در جاده های کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی تا روز دوشنبه پنجم آبان اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سه درصدی تردد در جاده‌های کشور

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل افزایش سه درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۸ درصد و اوج تردد بین ساعت های ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ بامداد صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز دوشنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است اما تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ساعت ۲ بامداد روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه - اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم آبان در محور هراز ممنوع خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار