هدف از برگزاری جشنواره پرسش مهر تقویت خودباوری دانش آموزان است

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد فرهنگ سازی در مقابله با ویروس کرونا از ویژگی های اساسی پرسش مهر 21 است.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشنواره پرسش مهر تقویت خودباوری دانش آموزان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب در جلسه ستاد پرسش مهر 21 با اشاره به اهمیت و پیشینه والای پرسش مهر اظهار کرد: این جشنواره با هدف ترویج پرسشگری، اندیشه ورزی و ارتقای فرهنگ تتبع با توجه به شرایط روز جامعه با طرح موضوع از سوی بالاترین مقام اجرایی کشور برگزار می شود.

وی افزود: در سال تحصیلی 1400 _ 1399، پرسش مهر 21 با موضوع « نحوه کمک دانش آموزان به خانواده ها و هم سالان برای مقابله با ویروس کرونا در 22 عنوان _ رشته با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به کم رنگ شدن رعایت ضوابط بهداشتی در مواجهه با کرونا از سوی مردم خاطرنشان کرد: ضروری است با تبیین شرایط سخت جامعه و تشکیل کمپین های آگاهی بخش، عامه مردم را در رعایت پروتکل های بهداشتی حساس کنیم.

عباسی غریب با اشاره به شرکت بیش از 56 هزار فرهنگی و دانش آموز در پرسش مهر پارسال خاطرنشان کردک دانش آموزان تا آخر پاییز و فرهنگیان تا نیمه دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ستاد پرسش مهر 21 آموزش و پرورش استان ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار