سه کانون شهری و یک کانون روستایی در شهرستان دشتستان فعال است

دشتستان(پانا)_ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتستان گفت دشتستان به لحاظ گستردگی خود بیشترین تعداد کانون فرهنگی و تربیتی را در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده است که در مجموع سه کانون شهری و یک کانون روستایی در این شهرستان فعال است.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سه کانون شهری و یک کانون روستایی در شهرستان  دشتستان فعال است

معاون پرورشی و تربیت بدنی دشتستان در جلسه مدیران کانون های فرهنگی تربیتی گفت: دشتستان به لحاظ گستردگی خود بیشترین تعداد کانون فرهنگی و تربیتی را در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده است که در مجموع سه کانون شهری و یک کانون روستایی در این شهرستان فعال است.

حبیب اله بوستانی افزود: در بین کانون های شهری ، کانون امام خمینی (ره) ویژه پسران و کانون فاطمیه هم ویژه دختران در همه فصول سال برنامه های مختلف علمی، فرهنگی ، هنری ، ورزشی را برای دانش آموزان مختلف ارائه می کنند.

وی فعالیت کانون ها را در طول سال تحصیلی دانست و گفت: فعالیت همه کانون ها در همه ماه ها است، اما فعالیت آنها در فصل تابستان با توجه به تعطیلی مدارس مضاعف و سنگین تر می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی دشتستان با اشاره به فراز و نشیب هایی که در طول سالهای گذشته برای کانون ها ایجاد شد اظهار کرد: تا سال 1393 کانون ها به صورت اداری بودند اما از سال 1393 به مدت چندسال به صورت آموزشی تغییر کردند اما با توجه به عدم فعالیت مراکز آموزشی در فصل تابستان عملاً کانون ها هم باید تعطیل می شدند که مجدداً به حالت اداری برگشتند.

حبیب اله بوستانی گفت: در اوایل شکل گیری کانون ها دانش آموزان به صورت خودجوش در این مراکز فعالیت می کردند، اما امروزه با توجه به تغییر رویه زندگی مردم و گسترش فناوری های مدرن و مشغله های زیاد، دانش آموزان بیشتر از طریق فضای مجازی فعالیت و جذب کانون ها می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار