فهرست شهرستان های بحرانی کرونا اعلام شد

تهران (پانا) - فهرست شهرستان‌های بحرانی کرونا که قرار است بر اساس دستور رییس جمهوری از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید در آنها اعمال شود، اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فهرست شهرستان های بحرانی کرونا اعلام شد

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار سلامت ایرنا، شهرستان‌های آذرشهرف جلفا، چاراویماق، عجب شیر، مراغه و مرند از استان آذربایجان شرقی و شهرستان‌های مرند، پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی در این فهرست قرار دارند.

همچنین شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان و شهرستان‌های ایوان و دره شهر از استان ایلام در این فهرست هستند.

شهرستان‌های دماوند و ورامین از استان تهران، درگز از استان خراسان رضوی، مسجد سلیمان از استان خوزستان، خرمدره از استان زنجان، شاهرود از استان سمنان، استهبان از استان فارس، بانه و بیجار از استان کردستان، بافت، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان، اسلام آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان، دلیجان از استان مرکزی، تویسرکان، رزن و نهاوند از استان همدان، ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد نیز در فهرست شهرستان‌های بحرانی کووید ۱۹ قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار