دو نفر از دانش آموزان استان زنجان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره آینه زمان شدند

زنجان (پانا) - بنا بر اعلام دبیرخانه کشوری اولین جشنواره کشوری آینه زمان(زندگی به سبک روح الله) و به نقل از رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش، دو نفر از دانش آموزان استان زنجان موفق به کسب رتبه برتر در این جشنواره شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دو نفر از دانش آموزان استان زنجان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره آینه زمان شدند

قاسمعلی قنبری رئیس اداره فرهنگی و هنری در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی استان گفت: این جشنوار که به همت اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، دانش آموزان و فرهنگیان در بیش از 20 رشته فرهنگی و هنری آثار خود را به دبیرخانه آثار ارسال کردند که در نهایت دو نفر از دانش آموزان استان زنجان جزو منتخبین این جشنواره اعلام شده اند.

وی ضمن تبریک به جامعه فرهنگی استان و خانواده محترم آنان، اسامی این افراد را اعلام و اظهار امیداوری کرد دانش آموزان و فرهنگیان عزیز در جشنواره های مختلفی که در سال تحصیلی 1400-13399 در حال اجرا هستند مشارکت داشته باشند.

این مسئول به جشنواره های علوی، علمدار، پرسش مهر 21، مسابقات فرهنگی هنری، نوغلامان حسینی که در فضای مجازی در حال اجرا هستند اشاره کرد و گفت: هر یک از این جشنوارها در رشته های مختلف در حال اجرا هستند و مخاطبین می توانند آثار خود را از طریق آدرس های ارائه شده به دبیرخانه مسابقات ارسال کنند.

اسامی منتخبین کشوری جشنواره آینه زمان به شرح زیر است.

1-سید علی سید هاشمی-ناحیه2-کانون فرهنگی تربیتی نور

2- نیما خدایاری-ناحیه2- آموزشگاه علامه طباطبائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار