جلسه سرپرست‌ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک با معاونین و مربیان پرورشی

قرچک ( پانا)- سرپرست‌ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: معاونین و مربیان پرورشی در مدارس الگوی اخلاقی و رفتاری برای دانش‌آموزان هستند .

کد مطلب: ۱۱۳۲۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه سرپرست‌ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک با معاونین و مربیان پرورشی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، روحالله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه تبیین برنامه‌های معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی که با حضور مدیران و معاونین جدید‌الانتصاب در سالن اجتماعات ثقلین برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک ترویج برنامه‌های پرورشی و تعمیق و ترویج برنامه سند تحول بنیادین و آموزه‌های دینی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب انجام می‌شود.
فراهانی گفت: مدیران و معاونین پرورشی در شرایط کنونی که همه توجهات به سمت آموزش در فضای مجازی پیش رفته است باید با برنامه‌ریزی مناسب و ریل‌گذاری درست در فضای مجازی برنامه‌های پرورشی و تربیت بدنی را اجرایی کنند.
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: آموزش و پرورش هر دو بال یک کبوتر هستند آموزش و پرورش باید با همدیگر صورت گیرد با برنامه‌ریزی مناسب و اجرایی کردن برنامه‌های تربیتی می توانیم آموزش را نیز ارائه دهیم، باید جوانانی تربیت کنیم که دغدغه برنامه‌های تربیتی را داشته باشند.
او تصریح کرد: برنامه های پرورشی و تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در مدارس اجرایی کنید، نباید برنامه‌های سند تحول بنیادین در حد شعار باقی بماند. در ساحت‌های اعتقادی و مذهبی باید از پایه کار‌کرد همانطور که شما مشاهده می‌کنید در انقلاب اسلامی ایران جوانانی مانند شهید حججی ها رشد و تربیت یافتند که در دفاع از اسلام و قرآن جان خود را تقدیم اسلام کردند .
روح‌الله فراهانی خطاب به مدیران مدارس گفت: برنامه آغازین را در مدارس به نحو شایسته و با برنامه انجام دهید در برنامه آغازین می‌توان اکثر ساحت‌های شش‌گانه تربیت سند تحول بنیادین را‌ به اجرا در آوردند. مدیران و مربیان پرورشی نسبت به موقعیت مدرسه آسیب‌شناسی لازم را انجام دهند، بر اساس موقعیت مدرسه آسیب‌هایی که وجود دارد را شناسایی و برنامه مناسب با آسیب‌های موجود در منطقه ارائه دهید.
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار کرد: معاونین و مربیان پرورشی در مدارس الگوی اخلاقی و رفتاری برای دانش‌آموزان هستند. مدیران و معاونین پرورشی در مدارس به تفاوت فردی میان دانش‌آموزان اهتمام ویژه داشته باشند، همه دانش‌آموزان در مدرسه یکسان نیستند خصوصیات و اخلاق خاص خود را دارند متناسب با تفاوت‌های فردی برنامه‌ریزی نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار