برگزاری جلسه مدیران و طلاب مدارس طرح امین در منطقه چهار

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه مدیران و طلاب مدارس طرح امین، بر استفاده حداکثری از بستر فضای مجازی را به منظور تقویت فعالیت های تربیتی مورد تأکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مدیران و طلاب مدارس طرح امین در منطقه چهار

جلسه مدیران و طلاب مدارس طرح امین آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور محمد حسین لونی مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار و علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اندیشکده تحول برگزار شد.

در ابتدا فرد صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت با تبریک ماه ربیع به معرفی مدارس پسرانه طرح امین پرداخت.

حجت الاسلام رضایی، مسوول طلاب مدارس امین منطقه چهار با اشاره به پایه ریزی طرز تفکر دانش آموزان در مدرسه و شکل گیری شاکله تمدن از آراء متفکران و فلاسفه با معرفی طرح مبارک امین، حضور مستمر و ثابت یک روحانی در برخی مدارس با هدف تربیت میزان پیشرفت آن در زمینه جذب و تربیت دینی دانش آموزان در مدارس به ایراد سخنرانی پرداخت.

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با تقدیر از زحمات دست اندر کاران طرح امین در مدارس، با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در خصوص پرداختن به مسائل دینی و اعتقادی دانش آموزان را موازی با مسائل آموزشی و درسی، توجه به شش ساحت تعلیم و تربیت را مطالبه جدی مسؤولان دانست.

در ادامه مدیران و طلاب مدارس طرح امین به میزان موفقیت این طرح در مدارس اذعان و نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

در پایان علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با تمجید از روابط حسنه مدیریت حوزه های علمیه با آموزش و پرورش و اجرای طرح های سازنده و مشترک تربیتی با حضور طلاب معزز در مدارس قدردانی و بر تقسیم وظایف و حضور موثر در فضای مجازی مدارس توصیه و تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار