حاجی میرزایی پاسخ داد

کدام دسته از فرهنگیان می‌توانند مسکن‌دار شوند؟

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش بیان کرد برای فرهنگیانی که در طرح مسکن ثبت‌نام کردند، اولویت را به زنان بی سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی و افراد بالای ۲۰ سال سابقه قرار دادیم، این طرح در ۱۸ استان و ۶۶ شهرستان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کدام دسته از فرهنگیان می‌توانند مسکن‌دار شوند؟

محسن حاجی میرزایی در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در اجرای دستور رئیس جمهور برای فرهنگیان و توسعه خدمات رفاهی کار مشترکی با این وزارت آغاز و فراخوانی به تمام فرهنگیان بی خانه داده شد.

وی ادامه داد: ۳۱۰ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند که از این تعداد ثبت‌نام ۷۵ هزار نفر تایید شد و از این تعداد عملیات ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی امروز آغاز می‌شود و به تعبیری خشت گذاری انجام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برای این فرهنگیان اولویت را به زنان بی سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی و افراد بالای ۲۰ سال سابقه قرار دادیم. این طرح در ۱۸ استان و ۶۶ شهرستان اجرا می‌شود و پیمانکارشان تعیین شده است.

حاجی میرزایی بیان کرد: فرهنگیانی که می‌خواهند از این طرح استفاده کنند نیازمند اورده اولیه هستند که با همکاری بانک ملی ۴ هزار میلیارد تومان با سود ۱۲ درصد درنظر گرفته شده که به عنوان اورده اولیه در اختیار باشد.

صبح امروز آیین بهره برداری از پروژه اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی و به طور ویدیو کنفرانس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار