مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو استان اصفهان:

معلولیت،محدودیت نیست

اصفهان ( پانا) - مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر کنکور فنی حرفه ای سال 1399 آموزشگاه جسمی - حرکتی طاهای آموزش و پرورش ناحیه 2، در محل این مجتمع با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و با حضور مدیر و تعدادی از کاشناسان آن ناحیه، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معلولیت،محدودیت نیست

ابطحی مدیر مجتمع پس از ارائه گزارش اجمالی از عملکرد آموزشگاه در سال تحصیلی گذشته، از تلاش همکاران آموزشی و دانش آموزان ساعی آموزشگاه تشکر کرد.

در ادامه حبیب الله عسکری مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اصفهان، ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول، قبولی این دانش آموزان را نمونه کامل عزم راسخ برای رسیدن به یک موفقیت ارزشمند و هدف دار عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: این عزیزان به معنای واقعی ثابت کردند که معلولیت، محدودیت نیست و وقتی یک انسان عزم و اراده یک کار را در ذهن پرورش دهد و سپس به دنبال آن برود بالاخره با تمام سختی ها و با تلاش به نتیجه مطلوب خواهد رسید و شیرینی آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در پایان از پرسنل و کادر آموزشی این مجتمع بخاطر فداکاری در خدمت به این عزیزان در شرایط سخت بیماری کرونا قدردانی کرد و برای این عزیزان آرزوی موفقیت، سربلندی و سلامتی کرد.

در انتهای مراسم از هنرآموزان، کادر مجتمع و دانش آموزان پذیرفته شده در دانشگاه مهاجر اصفهان (کنکور فنی و حرفه ای سال 1399) تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است که تعداد 8 نفر از سیزده نفر هنرجوی این آموزشگاه با رتبه های خوب در کنکور امسال در دانشگاه پذیرفته شده اند که یکی از آنها علیرضا شجاعی رتبه سوم این آزمون، در بین 10 نفر پذیرفته شده دانشگاه مهاجر اصفهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار