مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در افتتاحیه این طرح افزود هدف اصلی این طرح آموزش یک سبک زندگی فعال و سالم به دانش آموزان می باشد وبا شناسایی دانش آموزان که دچار اضافه وزن هستند با آموزش و مشاوره ورزشی و تغذیه ای سالم به وضع نرمال برسانیم .

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در خراسان شمالی

عباس سعیدی اظهار داشت : با وجود اینکه 21درصد از دانش آموزان دچار اضافه وزن می باشند سعی ما براین است که 3درصد از آمار دانش آموزان که دچار چاقی هستند کاهش یابد .

مهدی خطیب زاده معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش نیز گفت: این طرح در سطح تمامی مدارس استان در حال اجرا می باشد و هدف ما که در حوزه سلامت در آموزش وپرورش آموزش سبک چگونگی داشتن زندگی سالم و شناسایی دانش آموزان دارای اضافه وزن است .

خطیب زاده افزود :حوزه سلامت همیشه به کمک والدین نیاز دارد وتقاضا داریم اولیا با همراهی ، ارتباط مستمر با معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت مدرسه برنامه برنامه ها را دنبال کنند .که قطعا همراهی والدین ، نوع رفتار آنها با دانش آموزان ، توجه به سبد غذایی و نکات ورزشی و تغذیه ای سالم که معلمان تربیت بدنی ارائه می دهند مخصوصا در ایام کرونا که دانش آموزان از تحرک کمتری برخوردارن بسیار حائز اهمیت است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار