حنیف نیا: تربیت بدنی بخش عملی تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) _ هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در آیین نکوداشت هفته تربیت بدنی بر اهمیت تربیت بدنی و سلامت جسمانی دانش آموزان در ایام بیماری کووید ۱۹ تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: تربیت بدنی بخش عملی تعلیم و تربیت است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و در راستای نهادینه کردن اهمیت ورزش و تربیت در ساحت زیستی و بدنی، همکاران حوزه تربیت بدنی منطقه 19 تهران در معیت معاون پرورشی و تربیت بدنی و دو نفر از دانش آموزان مدال آور مدرسه غیردولتی آیین مهر با حضور در دفتر مدیریت منطقه این هفته را گرامی داشتند.

حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در این دیدار ضمن تبریک این ایام به حضور همکاران تربیت بدنی منطقه 19 تهران، توجه به امر تربیت بدنی و سلامت جسمانی دانش آموزان در ایام بیماری کووید 19 را بیش از گذشته دانست و بیان کرد: اجرای طرح کوچ و پیگیری صحیح اجرای این امر مهم توسط همکاران تربیت بدنی در روزهایی که تحرک دانش آموزان به جهت عدم حضور فیزیکی در مدارس کاهش پیدا کرده بسیار مهم و امری حیاتی در جلوگیری از آسیب های وارده به سلامت آنها بر اثر افزایش وزن و تبعات ناشی از آن است.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی دانش آموزان منطقه افزود: بدون تردید دانش آموزانی که با ورزش مداوم به سلامت جسمانی خویش توجه می کنند در این ایام از آسیب های این بیماری بیشتر در امان می مانند. حنیف نیا در پایان گفت: بدون تردید تربیت بدنی و ورزش به عنوان بخش عملی تعلیم و تربیت در تکوین شخصیت، اجتماعی سازی، توانمندی، سالم سازی جسمی و روحی و شادابی کودکان، نوجوانان و جوانان نقش تعیین کننده ای دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار