مدیر کل استاندارد استان زنجان:

آرامش و آسایش ما در شب‌زنده‌داری دلیرمردان نیروی انتظامی است

زنجان (پانا) - مدیر کل استاندارد استان زنجان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، در دیدار با رحیم جهانبخش، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، عظمت و قدرت کشور ایران را منبعث از تلاش های خستگی ناپذیر بزرگمردان نیروی انتظامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آرامش و آسایش ما در شب‌زنده‌داری دلیرمردان نیروی انتظامی است

داودکارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان، ضمن دیدار و گفتگو با سردار رحیم جهانبخش، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، عنوان کرد: آرامش و آسایش ما در شب‌زنده‌داری دلیرمردان نیروی انتظامی است که تشویش، اضطراب و بی‌نظمی، از نامشان گریزان است.

کارگرزاده، بابیان اینکه، امروزه عظمت و قدرت کشور ایران، منبعث از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر بزرگ‌مردان نیروی انتظامی است که با اخلاص از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و حفاظت می‌کنند، افزود: دیدگان همیشه بیدار و دستان پرتلاش شما در ایجاد نظم و امنیت شایسته ستایش بسیار است، چراکه دیروز در دفاع مقدس از جان گذشتید و حماسه آفریدید و امروز با تمام توان برای دفاع از نظام ولایی جمهوری اسلامی همت گمارده‌اید.

مدیرکل استاندارد استان زنجان، هفته ناجا را بهانه‌ای برای قدردانی از حماسه‌های شبانه‌روزی و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر فرمانده نیروی انتظامی استان و نیروهای تحت امر ابن فرماندهی، قلمداد کرد و با اهدا لوح تقدیر از شهامت و آمادگی سبزپوشان نیروی انتظامی در پاسداری از میهن و ملت اسلامی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار