حسینی خبر داد

مساعدت شهرداری مشهد برای ساخت هتل ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، شهردار مشهد، رئیس شورای شهر مشهد و برخی اعضای شورای شهر مشهد، شهردار ثامن و مسئولین شورای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نشست هم اندیشی در محل شورای شهر مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مساعدت شهرداری مشهد برای ساخت هتل ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر مشهد جهت اقدامات انجام شده در حوزه دانش آموزان استثنایی استان خراسان رضوی اظهار کرد: تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر مشهد، مساعدت در مناسب سازی ۱۶ مدرسه الگویی در راستای شعار مشهد شهر همگان، آسفالت و زیباسازی تعدادی از مدارس استثنایی سطح شهر مشهدو تامین بخشی از جوایز مسابقات دانش آموزان استثنایی از جمله اقدامات ارزنده شهرداری و شورای شهر مشهد است که جای تقدیر دارد.

حسینی با اشاره به برخی انتظارات از شورای شهر مشهد گفت: مناسب سازی خیابان ها و فضاهای منتهی به مدارس استثنایی، تامین برخی از تجهیزات آموزشی و ورزشی مورد نیاز دانش آموزان استثنایی در قالب نهضت توان افزایی و تامین امکانات رفاهی و تفریحی ویژه دانش آموزان استثنایی مشهد از جمله مواردی است که نیاز به مساعدت شورای شهر مشهد و شهرداری دارد.

معاون وزیر در ادامه این نشست با اشاره به مدارس مازاد در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی اظهار کرد: بسیاری از مدارس بافت پیرامون حرم مطهر فاقد دانش آموز است و با اخذ مجوز از هیات دولت میتوان هتل و مراکز رفاهی ویژه فرهنگیان استان های کشور ساخت.

وی افزود: اجرایی شدن این امر مستلزم تهیه مستندات مالکیتی آموزش و پرورش، انجام مطالعه در خصوص تعیین تکلیف این مدارس، اولویت بندی اجرا و تبیین مکانیزم تامین منابع اجرا و بهره برداری است.

شایان ذکر است در این نشست رییس شورای شهر مشهد قول مساعد تهیه ۸ دستگاه نوت تیکر برای ۸ مدرسه نابینایان مشهد را داد و حاضرین در نشست نیز در خصوص ساخت هتل های فرهنگیان بویژه هتلی برای فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی قول هرگونه مساعدت و همکاری را دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار