حمیدی‌مقدم: جهان آنلاین یعنی خروج از بن‌بست

تهران (پانا) - دبیر جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می گوید جهان آنلاین یعنی خروج از بن بست که همین نوید زنده بودن سینما را به ما می‌دهد. سینمایی که هنوز با تمام سختی‌ها سرپا و ماندگار است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حمیدی‌مقدم: جهان آنلاین یعنی خروج از بن‌بست

محمد حمیدی‌مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در بازدید از خانه اجرایی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سینما فرهنگ، درباره‌ی برپایی آنلاین این جشنواره و دیگر جشنواره‌های سینمایی در سال جاری با توجه به شرایط کرونایی جامعه گفت: شاید برپایی جشنواره مجازی مانند گذشته خیلی جذاب نباشد و نشود مثل گذشته از جشنواره‌ها لذت برد، اما این مسئله‌ای است که تحت‌‌تأثیر پاندمی کرونا به‌وجود آمده و به نوعی دورهمی را از همه ما گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: جهان آنلاین یعنی خروج از بن‌بست که همین نوید زنده بودن سینما را به ما می‌دهد؛ سینمایی که هنوز با تمام سختی‌ها سرپا و ماندگار است.

حمیدی‌مقدم خاطرنشان کرد: امیدوارم ما نیز در جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت و با نمایش آثار جدید سینمای مستند بتوانیم به استمرار شوق و امید در این حوزه کمک کنیم.

گفتنی است در این بازدید، «مرتضی رزاق‌کریمی» قائم‌مقام مرکز گسترش نیز حمیدی‌مقدم را همراهی می‌کرد.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به شیوه مجازی و به دبیری «علیرضا تابش» برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار