تغییر شیوه دریافت تاییدیه تحصیلی رشته‌های بدون آزمون کنکور 99

تهران (پانا) - شیوه دریافت تاییدیه تحصیلی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 (رشته‌های بدون آزمون) تغییر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تغییر شیوه دریافت تاییدیه تحصیلی رشته‌های بدون آزمون کنکور 99

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، با توجه به مهیا شدن دریافت تاییدیه تحصیلی به‌صورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش توسط پذیرفته شدگان جهت ارائه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی، فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم پذیرفته شدگان به شرح زیر است:

1- دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه کرده و پس از پر کردن اقلام داده‌ای، یک کد رهگیری دریافت می‌کند.

2- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می‌تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج کند.

3- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می‌تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار