آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو؛ ریزش شدید قیمت‌ها

تهران (پانا) - در حالی که ریزش دلار از روز گذشته آغاز شده بود بازار خودرو از ابتدای امروز وارد روند ریزشی شده است و ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو نیز مانند سایر بازارهای موازی بسیار چشمگیر بوده است به طوری که خودرو پراید ۱۱۱ از ۱۴۸ میلیون تومان به ۱۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو؛ ریزش شدید قیمت‌ها

به‌گزارش خبرآنلاین، ریزش قیمت‌ها در بازارهای ارز، طلا و سکه و حتی موبایل از روز گذشته استارت خورد و از ابتدای امروز تاثیر خود را بر بازار خودرو نیز گذاشت به طوری که انواع خودروهای پراید از روز گذشته تا امروز کاهش قیمت را تجربه کردند به طوری که قیمت پراید ۱۳۱ با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و قیمت پراید ۱۳۲ نیز در حالی امروز ۱۲۷ میلیون تومان اعلام شده است که این خودرو در روز گذشته ۱۲۸ میلیون تومان قیمت داشته است و در این بین اما پراید ۱۵۱ بر روی ۱۲۷ میلیون تومان ثابت مانده است.

در این بین در حالی که قیمت خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ در بازار ثابت بوده است قیمت خودروهای مونتاژ اینگروه کاهش چشمگیری یافته است به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ از ۱ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۹۹ این خودرو نیز در حال حاضر ۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان قیمت دارد و در این بین قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز با کاهش ۳ میلیون تومانی به قیمت ۵۲۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۹۸ این خودرو نیز.اطی ۲۴ ساعت گذشته بر روی قیمت ۴۹۴ میلیون تومان ثابت مانده است و قیمت پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ریزشی بوده است و از ۲۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۳۳ میلیون تومان رسیده است.

در بین انواع خودروهای گروه تیبا نیز قیمت تیبا هاچ بک ای ایکس با کاهش ۳ میلیون تومانی به ۱۶۷ میلیون تومان رسیده است و هاچ بک پلاس نیز در حالی امروز ۱۷۳ میلیون تومان قیمت دارد که این خودرو در روز گذشته ۱۷۶ میلیون تومان قیمت داشته است و تیبا صندوقدار اس ایکس نیز در حالی که دیروز ۱۵۷ میلیون تومان قیمت داشته است امروز با کاهش ۱ میلیون تومانی به قیمت ۱۵۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو دنا معمولی اما طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی ۳۳۶ میلیون تومان ثابت مانده است و قیمت دنا پلاس دنده ای توربو نیز طی ۲۴ ساعت اخیر بر روی ۴۸۳ میلیون تومان ثابت مانده است و دنا پلاس دنده ای ساده که روز گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده بود امروز با کاهش قیمت ۲۴ میلیون تومانی به ۴۰۱ میلیون تومان رسیده است.

ساینا ای ایکس دنده‌ای و ساینا پلاس دنده ای نیز طی ۲۴ ساعت گذشته کاهش قیمت را تجربه کردند و از ۱۶۷ و ۱۸۵ میلیون تومان به ترتیب به ۱۶۴ و ۱۸۲ میلیون تومان رسیده اند.

قیمت انواع سمند نیز طی ۲۴ ساعت گذشته نیز کاهشی بوده است به گونه ای که سمند ال ایکس ای اف ۷ از ۲۵۱ میلیون تومان در در روز گذشته امروز به قیمت ۲۴۳ میلیون تومان رسیده است و قیمت سمند ال ایکس ساده طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی ۲۲۲ میلیون تومان ثابت مانده است.

در بین خودروهای مونتاژ نیز سوزوکی گراند ویتارا امروز ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است و سیتروئن سی ۳ نیز امروز ۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار