افتتاحیه پروژه ملی کوچ در شهرستان جم

جم (پانا)- آیین افتتاحیه پروژه ملی کنترل وزن و چاقی (کوچ) دانش آموزان با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از دبیران و دانش آموزان در دبیرستان شبانه روزی حضرت باقرالعلوم(ع) شهر جم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه پروژه ملی کوچ در شهرستان جم

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه در آیین افتتاحیه پروژه ملی کوچ در دبیرستان شبانه روزی جم، اظهار کرد: تربیت متوازن و تمام ساحتی دانش آموزان از مطالبات جدی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، از این رو توجه به سلامت جسمانی و نشاط دانش آموزان حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت سلامت دانش آموزان، افزود: یکی از علل اصلی که سلامت امروز و فردای نسل در حال رشد را به مخاطره می اندازد، افزایش وزن و چاقی دانش آموزان است که در همین راستا وزارت آموزش و پرورش پروژه ملی کنترل وزن و چاقی(کوچ) دانش آموزان را با رویکرد سبک زندگی فعال و سالم در دستور کار قرار داده است.

مدیر آموزش و پرورش جم بیان کرد: این پروژه در جهت تحقق شعار "دانش آموز سالم، مدرسه سالم و جامعه سالم" در تمامی سطوح مدارس اجرا می‌شود.

نیکخواه به مراحل زمانی اجرای پروژه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: سنجش اولیه پروژه ملی کنترل وزن و چاقی(کوچ) از هفته پایانی مهر ماه آغاز و تا 15 اسفد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، افزایش دانش و بهبود نگرش دانش آموزان نسبت به مدیریت وزن خویش و پیرو آن سبک و الگوی زندگی فعال است.

نیکخواه در پایان بر همراهی و همکاری خانواده ها جهت اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: اجرای سنجش قد و وزن دانش‌آموزان به دو شیوه حضوری در مدارس و غیرحضوری از طریق اولیا در منازل انجام می‌شود و جهت تحقق اجرای این طرح، مشارکت همه جانبه مدرسه و خانواده مورد تاکید است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار