قدردانی از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در منطقه 19

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم با حضور مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش منطقه19 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در منطقه 19

تقدیر از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در اداره آموزش و پرورش منطقه ۱9شهر تهران، با حضور مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱9 و فاطمه زین العابدین، کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

شاملو با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه هر کشور جوانان و نوجوانان و نیروی انسانی آن کشور است، خاطر نشان کرد: جشنواره نوجوان سالم یکی از مهمترین رویکردهای فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر در مدارس است.

وی بیان کرد: این جشنواره علاوه بر آگاه سازی عمومی و ارتقا دانش و شناخت افراد در مورد رفتارهای پرخطر و شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، موجب جلب مشارکت دانش آموزان، اولیا و کارکنان برای ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، سو مصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
در ادامه شاملو ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به اهداف جشنواره نوجوان سالم از همکاران و دانش آموزان و اولیای گرامی شرکت کننده در این جشنواره تشکر و قدردانی به‌عمل آورد.

لازم به ذکر است این مراسم، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار