تاریخ‌سازی‌های لیونل مسی ادامه دارد؛ فوق ستاره رکورددار فوتبال اروپا شد

تهران (پانا) کاپیتان آرژانتینی بارسلونا در جریان دیدار شب گذشته تیمش مقابل نماینده مجارستان دست به ثبت رکوردی تاریخی در فوتبال اروپا زد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ‌سازی‌های لیونل مسی ادامه دارد؛ فوق ستاره رکورددار فوتبال اروپا شد

شب گذشته در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در دیداری خانگی در حالی که با اخراج پیکه ده نفره هم شده بود جشنواره گل راه انداخت و مقابل فرنتس‌واروش با برد 5 بر یک زمین را ترک کرد.

این شب شیرین علاوه بر اینکه برای بارسلونا 3 امتیاز را همراه داشت، همچنین باعث شد تا لیونل مسی کاپیتان آبی اناری‌ها در جریان این بازی دست به ثبت رکوردی تاریخی در فوتبال اروپا بزند. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و توانست اولین گل بارسلونا را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند، تبدیل به اولین بازیکن تاریخ اروپا شد که توانسته است در 16 فصل متوالی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

البته کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید هم توانسته است در 15 فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و احتمالا در همین دیدارهای مرحله گروهی به لیونل مسی خواهد رسید اما با این تفاوت که بنزما گلزنی در 15 فصل متوالی را در دو تیم المپیک لیون و رئال مادرید تجربه کرده اما لیونل مسی تمام گل‌ها را با پیراهن بارسلونا به ثمر رسانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار