گرامیداشت هفته تربیت بدنی درآموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - به مناسبت هفته تربیت بدنی مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور در حوزه ستادی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، هفته تربیت بدنی را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته تربیت بدنی درآموزش و پرورش اسلامشهر

در این دیدار حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌های کسب شده در حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی، اظهار کرد: یکی از اتفاقات مهم در آموزش و پرورش، تلفیق معاونت پرورشی با تربیت‌بدنی بود که می‌توان با استفاده از این ظرفیت همزمان دانش‌آموزانی که به سمت قرآن و عترت روی آورده‌اند را با ورزش عجین کرد و یا بالعکس، چرا که این دو جزء لاینفک آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف تعریف شده در سند تحول آموزش و پرورش است.

او افزود: دانش‌آموزان در سایه ورزش هم کار گروهی را یاد گرفته و هم مولفه‌هایی که باید در زندگی شخصی بدانند از جمله، حس مسئولیت پذیری، احترام به قانون و ارزش قائل بودن برای زمان را آموزش می‌بینند.

در ادامه این برنامه سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: خوشبختانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان خود یکی از ورزشی‌ترین مدیران سطح منطقه است و همین خود باعث نیل به اهداف خاصه این حوزه شده و ما با همراهی و یاری رساندن مجموعه، توانستیم موفقیت‌هایی را رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار