در همایشی به مناسب هفته نیروی انتظامی:

نمونه های ترافیکی استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی و تجلیل شدند

یاسوج (پانا) - به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی کهگیلویه و بویراحمد در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نمونه های ترافیکی استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی و تجلیل شدند

در ابتدای این همایش رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه آمار تلفات ما در سوانح جاده ای کشور به بالاترین حد خود یعنی به 28 هزار نفر در سال 85 ـ 84 رسیده بود اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی تلفات در دهه گذشته مسئولین امر به این نتیجه رسیدند یکی از اقداماتی که پلیس می تواند در کنار اقدامات سلبی و اقدامات انتظامی انجام دهد ارتقا فرهنگ ترافیک است.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: اقدامات خوبی در چند سال اخیر انجام شده و از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های که در حوزه فرهنگ وجود داشت بهره بردیم و ماحصل و خروجی آن کاهش 12 هزار نفری تلفات در سطح کشور بود.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه اگر ما موفقیتی بدست می آوریم مرهون تلاش های همه دستگاهای است که در امر ترافیک دخیل هستند اظهار کرد: یک تعاملی در سطح ادارات استان وجود دارد که هدف نهایی آن کاهش تلفات و تصادفات جاده ای است.

در حاشیه این مراسم معاون عملیات پلیس راهور استان گفت: هدف از برگزاری همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی ارتقا فرهنگ ترافیکی و بسط و گسترش قانون گرایی و پیشگیری از قانون گریزی و قانونمند شدن کاربران ترافیکی به لحاظ ارتقا انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات است.

سرهنگ علی اقبالی پور افزود: ترویج و اشاعه فرهنگ قانون مداری و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی توسط آحاد مردم از دیگر اهداف برگزاری این همایش می باشد.

در پایان این همایش از عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری،سرهنگ کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان،سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، سرهنگ بهنام ویسی پور رئیس پلیس راه استان، سرهنگ علی اقبالی پور معاون عملیات پلیس راهور استان، محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل نقل استان، پژمان نیک اقبالی مدیر کل راه و شهرسازی استان، سید نظام مرادی مدیر سازمان دانش آموزی استان، کورش دلشاد مدیر آموزش و پرورش بویراحمد، نستهن مقدم شهردار یاسوج و محسن جلیل رئیس فوریت های پزشکی استان به عنوان شهروندان نمونه ترافیکی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار