لیگ قهرمانان اروپا؛ منچستر به پولدارها درس فوتبال داد

تهران (پانا) - در شبی که پاری سن ژرمن و بورسیا دورتموند با شکست تلخ زمین را ترک کردند، این تیم‌های منچستر یونایتد و بارسلونا بودند که برای رقبای اروپایی خود خط و نشان کشیدند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ منچستر به پولدارها درس فوتبال داد

شب اول از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 6 بازی در شهرهای پاریس، لایپزیش، لندن، رن، رم و بارسلون به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امشب که در گروه H برگزار شد، تیم متمول و پرستاره پاری سن ژرمن که در لوشامپیونه روی نوار برد افتاده بود در ورزشگاه خالی از تماشاگرش مقابل شاگردان اوله گونار سولسشر در تیم منچستر یونایتد شب تلخی را سپری کرد و تن به شکست 2 بر یک داد تا منچستر برای دومین بازی متوالی پولدارهای فوتبال اروپا را شکست دهد.

در این بازی ابتدا منچستر در دقیقه 23 با ضربه پنالتی برونو فرناندز از حرف پیش افتاد، این ضربه پنالتی البته ابتدا توسط کیلور ناواس مهار شد اما داور دستور به تکرار ضربه داد تا کاپیتان جدید منچستر دروازه پاری سن ژرمن را باز کند و با همین یک گل منچستر برنده وارد رختکن شود. در نیمه دوم فشارهای پاری سن ژرمن برای جبران باعث شد تا در دقیقه 55 ارسال کرنر تیم میزبان در میانه راه به مارسیال برخورد کند و بازی یک بر یک شود. در ادامه بازی، دو تیم بازی تهاجمی و برابری را دنبال کردند اما این تیم منچستر یونایتد بود که با استفاده از هنر مارکوس رشفورد در دقیقه 87 به گل دوم رسید و با پیروزی شیرین در این بازی، نوار بردهای پاری سن ژرمن در ماه اخیر را بعد از 5 برد متوالی پاره کرد.

لایپزیش شگفتی‌ساز فصل گذشته لیگ قهرمانان در دیدار با استانبول باشاک‌شهر با طوفانی که در نیمه اول راه انداخت به لطف دبل آنجلینو در دقایق 16 و 20 به پیروزی 2 بر صفر رسید و روند بدون باختش در این فصل را ادامه داد.

اما در سایر گروه‌ها، از گروه E شاگردان فرانک لمپارد در تیم چلسی از سویا قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا میزبانی کردند و در دیداری سرد و بی روح دو تیم تن به تساوی بدون گل دادند.

رن یکی از تیم‌های آماده این فصل فوتبال فرانسه هم در دیدار با کراسنودار با تساوی یک بر یک متوقف شد تا روند بدون باخت بودنش در دیدارهای خانگی همچنان در دهمین ماه ادامه داشته باشد.

در گروه F، تیم بحران‌زده لاتزیو پس از 25 سال روبروی بورسیا دورتموند قرار گرفت و در عین ناباوری توانست این تیم بزرگ آلمانی را 3 بر یک شکست دهد و انتقام شکست 25 سال پیش را از دورتموند بگیرد.

از گروه G، شاگردان رونالد کومان در تیم بارسلونا برای فرار از بحران به مصاف تیم مجارستانی فرانتس واروش رفتند و در حالی که از دقیقه 68 ده نفره بودند توانستند به پیروزی پرگل 5 بر یک برسند و بعد از دو بازی با برد زمین را ترک کنند. گلزنان بارسلونا در این شب جذاب و پر گل لیونل مسی (27 پنالتی)، آنسو فاتی (42)، کوتینهو (52)، پدری (82) و دمبله (89) بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار