کوپا لیبرتادورس؛ ریورپلاته با انتقام صدرنشین شد

تهران (پانا) - در شب اول از هفته پایانی مرحله گروهی کوپا لیبرتادروس، تیم‌های بزرگ فوتبال آرژانتین و برزیل با برد این مرحله را تمام کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کوپا لیبرتادورس؛ ریورپلاته با انتقام صدرنشین شد

هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی کوپا لیبرتاورس یا همان لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی با برگزاری 6 بازی شروع شد.

در گروه C، تیم ته جدولی و بحران‌زده کولو کولو شیلی در جدال با خورخه ویلسترمان نماینده بولیوی تن به شکست یک بر صفر داد تا دومین بازی تاریخ دو تیم باز هم با برد ویلسترمان تمام شود و این تیم راهی مرحله حذفی شود.

اتلتیکو پارانزه برزیل دیگر تیم بحران‌زده این گروه که البته پیش از این صعودش قطعی شده بود برای مسجل کردن صدرنشینی راهی اوروگوئه شد و در دیدار با پنیارول در حالی که نیمه اول را برنده به رختکن بود در نهایت تن به شکست 3 بر 2 داد، نتیجه‌ای که اولین برد تاریخ پنیارول مقابل اتلتیکو پارانزه را رقم زد و باعث شد این تیم برزیلی برای هفتمین بازی متوالی بدون برد از زمین خارج شود.

بدین ترتیب از گروه سوم رقابت ویلسرتمان به عنوان صدرنشین و اتلتیکو پارانزه به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شدند.

از گروه D، جنگ صدرنشینی بین تیم‌های ریور پلاته و ال‌دی‌یو کیتو کلمبیا با برد شیرین 3 بر صفر ریورپلاته به پایان رسید تا تیم بزرگ فوتبال آرژانتین بتواند انتقام شکست در بازی رفت را از نماینده کلمبیا بگیرد و بالاتر از این تیم به مرحله حذفی برسد.

در بازی تشریفاتی این گروه، سائوپائولو مقابل بیناسیونال کیسه گل این رقابت‌ها شبی پرگل را رقم زد و به برد 5 بر یک از زمین خارج شد.

در گروه G و در مهم‌ترین بازی این گروه، المپیا پاراگوئه به مصاف دلفین اکوادور رفت و تن به شکست یک بر صفر داد، نتیجه‌ای که اولین برد تاریح دلفین را مقابل این تیم پاراگوئه‌ای ثبت کرد و به روند ناکامی‌های میزبان بعد از 4 بازی ادامه داد.

سانتوس هم که صدرنشینی و صعودش قطعی شده بود در دیداری تشریفاتی مقابل تیم آرژانتینی دفنسا ایستاد و با برد 2 بر یک مرحله گروهی را تمام کرد.

از این گروه علاوه بر سانتوس، این تیم دلفین بود که به لطف برد شیرین خارج از خانه به مرحله حذفی کوپا لیبرتادورس رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار