نژادبهرام: منطقه 10 سرآمد رفع فضاهای بی‌دفاع شهری در مناطق است

تهران (پانا) - رئیس کمیته شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران گفت از 200 نقطه فضای بی دفاع شهری در منطقه 10 ، 75 درصد با مشارکت شهروندان رفع شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نژادبهرام: منطقه 10 سرآمد رفع فضاهای بی‌دفاع شهری در مناطق است

زهرا نژادبهرام در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 10 گفت: نکته ای که در این گزارش فراموش شد و منحصر به منطقه 10 نیز می باشد بحث رفع فضاهای بی دفاع شهری است.

وی ادامه داد: از 200 نقطه شناسایی شده به عنوان فضای بی دفاع شهری 75 درصد رفع شده و شاهد بازگشت امنیت و احساس آرامش در منطقه هستیم که شاخص ترین این فضاها گذر پشت بزرگراه نواب است که با رویکرد مشارکتی صورت گرفت و نظرات شهروندان در این خصوص اخذ شد و با مشارکت آنان، این اقدام صورت گرفت.

نژاد بهرام افزود: این اقدام منطقه 10 در سراسر مناطق دیگر باید اجرا شود که خوشبختانه دستور العمل این مهم از سوی شهردار تهران به دیگر مناطق داده شده و منطقه 10 به عنوان پایلوت رفع فضاهای بی دفاع شهری معرفی شده است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: نکته دیگر که نقطه ضعفی در این منطقه است این می باشد که به رغم اخد 600 میلیارد تومان در 6 ماهه اول سال بابت کسری پارکینگ که در حسابی خاص جهت رفع کمبود پارکینگ، هنوز از این بودجه استفاده نشده و لذ باید اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی گفت: منطقه 10 به رغم تراکم فراوان و فرسودگی بافت و نوسازی املاک که در هر دو مقام اول را در مناطق دارد همچنان زندگی، حیات و نشاط در آن موج می زند لذا باید با اقدامات سنجیده کیفیت زندگی در این منطقه را ارتقا دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار