ضرورت توجه به اختصاص بودجه در مناطق مرکزی تهران

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران گفت همانطور که پایتخت به دولت سرویس می‌دهد و دولت باید هزینه آن را پرداخت کند، مناطق مرکزی تهران هم باید توجه بیشتری در اختصاص بودجه داشته باشند که رفت و آمد بیشتری به خاطر مراکز مهم شهری و دولتی دارند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به اختصاص بودجه در مناطق مرکزی تهران

محمود میرلوحی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: بر اساس اطلاعات کتابچه بودجه تهران در سال 99، تقریبا منطقه 10 در ردیف های بودجه در میان مناطق میانه تهران قرار می‌گیرد. به هر حال با گستردگی امروز تهران، این منطقه یک منطقه مرکزی محسوب می شود.

وی گفت: همانطور که چون پایتخت به دولت سرویس می دهد و دولت باید هزینه آن را پرداخت کند، مناطق مرکزی تهران هم باید توجه بیشتری در اختصاص بودجه داشته باشند که رفت و آمد بیشتری به خاطر مراکز مهم شهری و دولتی دارند.

محمود میرلوحی درباره توضیح عضو شورایاری منطقه 10 که گفته بود 40 ملک در حاشیه بزرگراه یادگار امام قرار دارد. به نظر می رسد اگر شهردار منطقه با سازمان املاک جلسه ای داشته باشد، می تواند مسائل این منطقه را حل کند و باید سریع عمل کند. نباید اینطور باشد که املاک شهرداری در اختیار غیر باشد و شهرداری برای برنامه های خود دچار مشکل شود.

عضو ستاد هماهنگی شورایاری‌ها افزود خط 7 مترو از این منطقه عبور می‌کند و باید اتفاقات خوبی در این منطقه بیفتد. اگر طرح تاب نما تصویب شود، همین اتفاق می‌افتد که ساختمان‌های اداری و مجتمع های ایستگاهی در یک نطقه بافت فرسوده متمرکز شوند و من فکر می‌کنم آقای رباطی شهردار منطقه می‌توانند یک یادگاری خوبی برای منطقه به جا بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار