خداکرمی: تماشاگر از دست رفتن مردم در ایام کرونا نباشیم

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت شهرداری به عنوان مدیر پایتخت می‌تواند فعال‌تر عمل کند تا همه با هم تلاش کنند تا بیش از این جان مردم از دست نرود.

کد مطلب: ۱۱۳۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خداکرمی: تماشاگر از دست رفتن مردم در ایام کرونا نباشیم

ناهید خداکرمی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکر خود عنوان کرد: طبق تبصره 4 و 14 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، انتظار می‌رفت که شهرداری کلیه امکانات خود نظیر فرهنگسراها، سراهای محلات و کانون محلات را برای توسعه فرهنگ زندگی شهروندان در شرایط اپیدمی متمرکز کرده و با کمک بسیج محلات، شورایاری‌ها و سمن‌ها و خیرین به کمک نیازمندان ساکن در محلات کم برخوردار بشتابد. به خصوص برای قرنطینه افراد مشکوک به ابتلای تحت درمان سرپایی، با کمک شهرداری می‌توان ایستگاه‌های توزیع ماسک و مواد شوینده در سرای محلات ایجاد کند.

وی تاکید کرد: سازمان فرهنگی هنری و زیباسازی شهرداری، باید فعال‌تر برای توانمندسازی شهروندان و یادآوری علادم و خطرات بیماری در فضای شهر و به خصوص در محلات اقدام کند.

خداکرمی گفت: شهردار تهران در ستاد مقابله با کرونا، تدوین پروتکل‌های صنفی زندگی با کرونا را همراه با اتحادیه صنفی پیشنهاد دهند، تا هر صنفی بتواند پس از تعطیلی و همزمان با بازگشایی مجدد دستورالعمل‌های خود را اجرا کند تا به جای مداخلات تک به تک، به یک رفتار سازمانی و همزمان برسیم. شهرداری می‌تواند از سایر سازمان‌ها و نهادها شهرداری دعوت کند، به خصوص آن‌ها که از بودجه عمومی مثل سازمان تبلیغات اسلامی استفاده می‌کنند و همین‌طور بنیادهای مختلف مثل بنیاد مستضعفان،تا بخشی از بودجه و فعالیت خود را به جلوگیری از گسترش این بیماری مردم در حال جان سپردن هستند و نهادها و سازمان‌ها تماشاگر این اتفاق هستند.

وی گفت: شهرداری به عنوان مدیر پایتخت می‌تواند فعال‌تر عمل کند تا همه با هم تلاش کنند تا بیش از این جان مردم از دست نرود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار