استاندار گلستان:

قیمت نان تا پایان امسال افزایش نمی‌یابد

گلستان(پانا)-استاندار گلستان اعلام کرد با وجود آنکه دولت برای نان یارانه بالایی ارائه می‌دهد، اما قیمت نان در استان تا پایان امسال افزایش نمی‌یابد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
قیمت نان تا پایان امسال افزایش نمی‌یابد

به گزارش تسنیم، هادی حق شناس در سومین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان اظهار کرد: در گلستان 2 هزار و 352 نانوایی آزادپز و دولتی‌پز فعالیت دارند که باید نظارت درستی در نحوه توزیع آرد آنها صورت گیرد.

وی افزود: قریب به 50 درصد نانوایی‌ها در روستاها قرار دارند و دهیاران، بخشداران و فرمانداران باید با رصد دقیق مانع از سوء استفاده دلالان شوند.

استاندار گلستان گفت: با توجه به افزایش قیمت کیسه آرد، نانوایی‌ها موظف به بازگرداندن کیسه‌ها به کارخانه هستند تا بخشی از هزینه‌های آنان جبران شود.

حق شناس یادآور شد: هر جا تفاوت قیمت عرضه وجود داشته باشد، فساد به وجود می‌آید و به همین دلیل باید وضعیت نانوایی‌ها بطور دقیق رصد شود تا با تخلفات احتمالی برخورد قاطع داشته باشیم.

وی بیان کرد: هیچ مشکلی برای تامین نان و آرد در استان وجود ندارد و در عین حال به هیچ عنوان برنامه‌ای هم برای افزایش قیمت نان در استان نداریم.

در این جلسه مقرر شد انتخابات اتحادیه خبازان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مسئولیت اداره کل صنعت معدن و تجارت برگزار شود.

سیدخالق سجادی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان نیز در این جلسه گفت: هیچ مشکلی در زمینه توزیع آرد برای خبازی‌های استان وجود ندارد و ضمن اینکه در بازدید از اغلب نانوایی‌های استان پروتکل‌های بهداشتی نیز در این واحدها رعایت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار