جلسه ستاد برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با مدارس سراسر کشور در تمامی مدارس استان بوشهر در روز سه شنبه 6 آبان به صورت الکترونیکی و در فضای «شاد» برگزار می گردد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس استان بوشهر برگزار شد

به گزارش پانا ، علی موحدی اظهار کرد : بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با مدارس سراسر کشور در تمامی مدارس استان بوشهر در روز سه شنبه 6 آبان به صورت الکترونیکی و در فضای «شاد» برگزار می گردد.
ایشان تکریم شخصیت دانش آموزان، تقویت روحیه خودباوری، اعتماد بنفس و انتقاد پذیری در دانش آموزان، تمرین مشارکت جویی و مسؤولیت پذیری، بهبود نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی از طریق مشارکت جویی را از اهداف تشکیل شوراهای دانش آموزی مدارس بیان کردند.
همچنین موحدی خاطر نشان کرد : امسال انتخابات شوراهای دانش آموزی در بیش از 1650 مدرسه استان برگزار می گردد و حدود 87000 دانش آموز دختر و 91000 دانش آموز پسر پایه های سوم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم می توانند در این انتخابات شرکت نمایند.

او گفت : انتظار می رود حدود 12000 نفر از دانش آموزان به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شوراهای دانش آموزی انتخاب شوند.
موحدی تصریح نمود : ضرورت دارد مدیران مدارس شوراهای دانش آموزی را باور داشته و در امور مربوط به برنامه ریزی ها و اداره امور آموزشگاه از توانمندی اعضای شوراهای دانش آموزی استفاده نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار