ملکی خبر داد

ریزش ساختمان در مجاورت زمین گودبرداری شده

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی در مجاورت زمین گودبرداری شده خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ریزش ساختمان در مجاورت زمین گودبرداری شده

سید جلال ملکی در این باره عنوان کرد: ساعت ١٨:۵٠ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه تخریب یک ساختمان قدیمی در بزرگراه امام علی بعد از بزرگراه محلاتی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع سه ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: نخستین ایستگاه آتش نشانی در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده می‌کنند که در ضلع غربی یک قطعه زمین گودبرداری شده به مساحت حدود ٢۵٠ متر مربع و عمق تقریبی هشت متر، یک ساختمان سه طبقه قدیمی فروریخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: خوشبختانه به تایید عوامل شهرداری که در محل حاضر بودند، این ساختمان نیز به علت قدیمی بودن برای مجوز تخریب نو سازی اقدام کرده بود و در نتیجه مدتی بود که خالی از سکنه بود.

وی گفت: این ساختمان سه طبقه به یکباره تخریب شده و به داخل بخش گودبرداری شده ریخته بود.خوشبختانه در محلی تخریب ساختمان نیز کارگری حضور نداشت.

ملکی ادامه داد: به تایید مسئول پروژه گودبرداری، مالک ساختمان سه طبقه و همچنین عوامل شهرداری حاضر در محل هیچ کسی در زیر آوار حضور نداشت. در هر حال آتش نشانان بررسی خود را انجام دادند و همچنان هم مشغول بررسی هستند، به جهت اطمینان چند ملک اطراف گودبرداری نیز تخلیه شده تا با حضور مهندس پروژه بررسی‌های لازم انجام شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: اگر اطمینان حاصل شود که فردی زیر آوار نیست آتش نشانان محل را به مسئولان مربوطه تحویل خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار