رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا مطرح کرد؛

ضرورت کاهش سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیره انتقال کرونا

تهران (پانا) - رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا بر ضرورت کاهش سفرهای غیر ضروری به عنوان یک اصل و رویکرد برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت کاهش سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیره انتقال کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری در سی و نهمین نشست کمیته امنیتی، انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه باید کاری کنیم که شهروندان رغبت چندانی به انجام سفرهای غیر ضروری نداشته باشند، گفت: سفرهای غیر ضروری و ترددهای بالا یکی از عوامل اصلی شیوع ویروس کروناست.

رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر اینکه در این خصوص نیازمند تقویت تبلیغات، اطلاع رسانی و توجیه بیشتر مردم هستیم، گفت: محدودیت ها و ممنوعیت ها با هدف حفظ سلامت عمومی جامعه اعمال می شود.

وی افزود: امروز مردم کشورمان به جد نگران بیماری کووید ۱۹ هستند و برای همین پذیرش نسبی هم در جامعه نسبت به محدودیت ها و ممنوعیت ها ایجاد شده است.

ذوالفقاری تاکیدکرد: باید کاهش سفرهای غیر ضروری به عنوان یک اصل و رویکرد در میان مردم جا بیفتد تا از این طریق زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشوردر بخش دیگری از صحبت هایش گفت: کرونا دیگر موضوع صرف بهداشتی و درمانی نیست و آثار و پیامدهایش را در حوزه های مختلف شاهد هستیم.

ذوالفقاری تصریح کرد: برای همین باید نقشه راه روشن و برنامه ای جامع برای مهار این بیماری داشته باشیم و امروز اگر صحبت از لزوم کاستن سفرهای غیر ضروری با مکانیسم های خاص خودش مطرح است، تنها با هدف کنترل این بیماری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار