جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته پدافند غیر‌عامل در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد

شهرری(پانا)‌- جلسه هماهنگی هفته پدافند غیر‌عامل به منظور برنامه‌ریزی و کارهای پیش‌گیرانه، توجه به زیرساخت‌ها، با هدف آینده‌نگری در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه  هماهنگی  و برنامه‌ریزی  هفته پدافند غیر‌عامل در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد

در این جلسه که با حضور مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و اعضای ستاد پدافند غیرعامل آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری برگزار شد، توجه به زیرساخت‌های پدافند غیرعامل با هدف آینده‌نگری در آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.

محسن‌نوروزیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: در پدافند غیر‌عامل، سند راهبردی منسجمی برای آموزش و پرورش تنظیم شده است که دارای مبانی، اهداف، اصول و تقسیم وظایف و مسئولیتهای خاص است.

همچنین نوروزیان مهمترین کارکرد پدافند غیر‌عامل را افزایش بازدارندگی کشور دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش می‌تواند نقش مهمی در حوزه فرهنگ‌سازی در این خصوص ایفا کند.

دستگاه تعلیم و تربیت می‌تواند بعنوان بهترین مجرای آموزش عمل کند و بهترین زمان آموزش از دوران ابتدایی شروع می‌شود و لازم است خانواده‌ها نیز ضمن آموزش در این زمینه سهیم شوند .

طبق دستورالعمل سازمان پدافند غیرعامل کشور و با توجه به شروع پیک سوم شیوع ویروس کرونا و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل سال ۹۹ از پنجم الی ۱۲ آبان ماه، در فضای مجازی و با ارتباطات از راه دور برگزار می‌شود.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار