شریعتمداری: نیروی انتظامی مقدمه استقرار عدالت قضایی است

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که یکی از ارکان مهم تامین امنیت کشور، نیروی انتظامی است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شریعتمداری: نیروی انتظامی مقدمه استقرار عدالت قضایی است

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرمانده یگان حفاظت فیزیکی از اماکن عمومی پلیس پیشگیری تهران، رییس و اعضای یگان انتظامی مستقر در این وزارتخانه به تاریخچه تشکیل نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: یقینا کار نیروی انتظامی، یک کار اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و انتظامی است.

وی افزود: در نظام اسلامی، نیروی انتظامی تلاش می کند تا نظم و آرامش را برای تامین خواسته های مردم فراهم کند.

شریعتمداری نیروی انتظامی را مقدمه استقرار عدالت قضایی عنوان کردو گفت: توجه به تامین نیازمندیهای نیروهای مسلح یکی از اولویتهای ما است که امیدواریم بتوانیم آن را با قوت ادامه دهیم.

در این نشست، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان حفاظت فیزیکی از اماکن عمومی پلیس پیشگیری تهران نیز امنیت را لازمه توسعه کشور برشمرد و گفت: نیروی انتظامی تلاش می کند تا امنیت را برای همه آحاد ملت شریف ایران فراهم کند.

وی افزود : مفتخریم که نگاه شخص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نیروی انتظامی یک نگاه دوستانه و در کمال همکاری با این نیرو است و خوشبختانه امروز تعامل و همکاری بسیار خوبی را میان معاونتها و مجموعه بخشهای مختلف این وزارتخانه با نیروی انتظامی شاهد هستیم.

کرمی راد تصریح کرد: مجموعه تلاش همکاران نیروی انتظامی مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همسو با سایر بخشها، پیگیری مطالبات و پاسخگویی به مردم است.

وی در همین زمینه به تلاشهای مسولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پاسخگویی مناسب به درخواستهای مردم اشاره کرد و گفت: همه مسولان این وزارتخانه تلاشهای مستمری را برای بهبود وضعیت مردم انجام می دهند.

در ادامه نشست سرگرد علی عباسی رییس یگان نیروی انتظامی مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم با تبریک هفته نیروی انتظامی و آغاز ماه ربیع الاول تعامل بخشهای مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با این یگان بسیار مناسب ارزیابی کرد و به برخی از اقدامات انجام شده در حوزه های حفاظتی در این وزارتخانه پرداخت.

همچنین سلیمان جعفری، معاون یگان نیروی انتظامی مستقر دروزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر هم افزایی بیشتر میان بخشها و معاونتهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با این یگان تاکید کرد.

در پایان این دیدار نیز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح از تلاشهای یگان نیروی انتظامی مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار