آخرین وضعیت طرح شفافیت آرای نمایندگان

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس آخرین روند بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان در این کمیسیون را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت طرح شفافیت آرای نمایندگان

به گزارش روابط عمومی مجلس، سمیه محمودی در تشریح آخرین وضعیت از بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: این طرح جزو اولین طرح‌هایی است که نمایندگان مجلس یازدهم امضا کردند و پس از اخذ نظر مرکز از پژوهش‌ها کلیات این طرح در کمیسیون تدوین آیین‌نامه تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس ادامه داد: به منظور بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان کمیته‌ای به ریاست آقای کریمی‌قدوسی تشکیل شد و کلیات این طرح دو هفته پیش با حضور نمایندگان و کارشناسان مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: ریاست کارگروه اقدام به جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات همکاران داشته تا این طرح در صحن کمیسیون تصویب شود و ادامه مسیر قانونی را طی کند.

محمودی درخصوص جزئیات جدید طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی روی کلیات طرح بحث شده و هم اکنون در کارگروه تخصصی مورد بحث قرار گرفته است.

وی درخصوص زمان اتمام بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس عنوان کرد: با توجه به این که قرار است براساس اولویت‌های موجود، کمیسیون اصلاح نحوه بررسی طرح‌ها و لوایح را در دستور کار قرار دهد، باید دید رئیس و اعضای کمیسیون چه تصمیمی درباره زمان در دستور کار قرار گرفتن طرح شفافیت آرا اتخاذ خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس بیان کرد: پیشنهاداتی برای تغییرات در آیین‌نامه داخلی مجلس وجود دارد که براساس اولویت‌های تعریف شده در کمیسیون، بررسی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار