دلنوشته‌ یک دانش‌آموز درباره «حاج قاسم»: دیگر دشمنان جرأت نزدیک شدن به قلمرو قاسم سلیمانی‌ها را ندارند

تهران (پانا) - دانش‌آموزان سراسر کشور در همذات‌پنداری با سردار سلیمانی به خلق دلنوشته‌هایی پرداختند که گزیده‌ای از این دلنوشته‌ها در کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» وارد بازار نشر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دلنوشته‌ یک دانش‌آموز درباره «حاج قاسم»: دیگر دشمنان جرأت نزدیک شدن به قلمرو قاسم سلیمانی‌ها را ندارند

کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» مجموعه‌ای از دلنوشته‌های دانش‌آموزان سراسر کشور درباره «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» است که دی‌ماه سال 98 طی یک حمله تروریستی به مقام رفیع شعادت نائل آمده است.

از میان صدها دلنوشته که از سراسر کشور برای این پویش ارسال شده است، 142 دلنوشته برای درج در این کتاب برگزیده شده‌اند.

در یکی از دلنوشته‌های دانش‌آموزی به قلم مریم کریمی دانش‌آموز دوره متوسطه دوم از استان کهکیلویه و بویراحمد خطاب به سردار سلیمانی می‌خوانید:

« در کدام روضه از حضرت مادر اذن گرفتی که مثل خودش شبانه دفن شوی و مانند اربابمان کشته دور از وطن باشی سردارم خدا را شاکرم که اگر چه در غریبی کشته شدی ولی انگشترت در دستت ماند و دخترت آن را در دست ساربان ندید از این بابت خوشحال هستم که خانواده و ناموست به اسارت برده نشده‌اند و با احترام با آنها برخورد شد و پایشان به بزم یزید زمان کشیده نشد. راستی حاج قاسم یک خبر خوش هم دارم با یک سیلی سخت و محکم کفتارها را از اطراف بیشه شیران کنار راندیم و دیگر جرأت نزدیک شدن به قلمرو قاسم سلیمانی‌ها را ندارند. سردار سلام ما را هم به ارباب برسان. سرم فدای سرت سردار ایران.

به پایان آمد این دفتر شهادت همچنان باقیست...»

هدف از جمع‌آوری این مجموعه بست و پیوند الگوها و اسوه‌های انقلابی با نسل نوجوان و جوان کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار